از آنجا که هر روز تکنولوژی جدیدی به بازار معرفی و عرضه میشود، تکنیکهای تبلیغات و برندینگ کسب و کارها با نرخ بسیار زیادی رو به تغییر هستند. یکی از این تکنولوژیهای جدید انواع نمایشگر ال ای دی خارجی (outdoor) تبلیغاتی هستند. این نمایشگرها طبیعتی پویا دارند و در حقیقت جایگزین نوینی برای بیلبوردهای قدیمی میباشند.
انواع صفحه نمایشگر بر اساس این واقعیت که "یک بار سرمایهگذاری میکنی و بعد از آن سود خواهی کرد"، ترجیح بسیاری از صاحبان کسب و کار برای تبلیغ محصولاتشان هستند. و اینگونه افراد همیشه از نحوه تبلیغات جدید استقبال میکنند.
صفحات نمایشگر ال ای دی تبلیغاتی از آن دسته از تکنیکهای تبلیغاتی هستند که در میان کاربران بسیار محبوب و قابل قبول هستند زیرا علاوه بر مخاطبین هدف در آن کسب و کار، نظر هزاران عابر پیاده و سواره را نیز در خیابانها به محصول خود جلب میکنند و این یکی از بهترین راهها برای تبلیغات محصولات مختلف است.
پیش از اقدام به سرمایهگذاری برای انواع نمایشگر ال ای دی تبلیغاتی، لازم چند مورد را بررسی کنید تا مطمئن شوید که پولی که سرمایهگذاری کردهاید، برای شما سودآور باشد، نه یک اشتباه!
امروزه صفحات نمایشگر ال ای دی با هر سایز و هر اندازهای در فضاهای باز، هتلها، رستورانها، مکانهای تفریحی و غیره دیده میشوند.
برخی از علل محبوبیت آنها به شرح زیر است:
- محتوای پویا
انواع نمایشگر ال ا ی دی قادر به انجام کاری هستند که صفحات نمایشگر استاتیک نیستند. نمایشگر ال ای دی میتواند محتوای سرگرم کننده و متحرک مرتبط با مخاطب، رویداد و زمان و موارد دیگر است را تولید کند. به عنوان مثال، یک رستوران از طریق نصب یک نمایشگر ال ای دی بر دیوار ورودی و نمایش یک محتوای سرگرم کننده، میتواند نظر بیننده را به خود جلب کرده و آنان را تشویق به مراجعه به رستوران بنماید.
مراکز خرید میتوانند از طریق بیلبورد و به طور پیشرفتهتر یعنی صفحات نمایشگر، تبلیغات فروشگاههای آن مرکز خرید را به اطلاع مشتریان و بازدید کنندگان برسانند. بنابریان، محتوای پویا یا دینامیک، بسیار تعاملی است و جذب مخاطب بالاتری دارد. پس چرا نمایشگر ال ای دی با محتوای جذاب انتخاب نکنیم؟
- مقرون به صرفه بودن
قیمت صفحات نمایشگر ال ای دی تبلیغاتی خارجی نسبیت به گذشته بسیار کاهش یافته است که همین باعث میشود تا مشتریان در مقایسه با دیگر روشهای تبلیغاتی، به این روش بیشتر توجه نشان دهند. علاوه بر این، بسیاری از کسب و کارها به استفاده از این روش تمایل نشان داده و مایلند تا محصول خود را به تعداد افراد بیشتری معرفی نمایند و شانس خود در جذب مخاطب را امتحان کنند.
هزینه چاپ و چاپ مجدد روشهای سنتی تبلیغات را نیز در نظر داشته باشید. بسیاری ا ز روشها مانند تراکت و یا بروشورهای تبلیغاتی برای ابد نخواهد ماند و پس از مدتی از بین خواهند رفت. به این معنا که باید چنین روش تبلیغاتی را مجددا اجرا کرده و دوباره تراکت و بروشور و یا حتی کتابچه چاپ شود که همه، موجب افزایش هزینه تبلیغات برای آن کسب و کار محسوب میشود. بنابریان تولید یک تبلیغ جذاب و پخش از طریق یک تلویزیون شهری یا صفحه نمایشگر ال ای دی برای مدت طولانی، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.
- دوام و افزایش کاربردی
اگر یک صفحه نمایشگر ال ای دی تبلیغاتی خیابانی را در نظر بگیریم، کاربران بسیار زیادی به آن توجه نشان خواهند داد و محتوای دیجیتال را به جای یک محتوای چاپی همیشه به یاد خواهند داشت. عوامل زیادی برای اثبات این قضیه وجود دارد ولی مهمترین آنها این است که مردم به رنگ، حرکت علاقه بیشتری نشان میدهند و جذب میشوند.
برای مثال، کافیست نگاهی به سطح شهر بکنیم. از مغازه خشکشویی گرفته تا یک نمایشگاه ماشین، رستوران و حتی پزشک اطفال، همگی از شیوه تبلیغات نمایشگر ال ای دی استفاده میکنند. این حجم عظیم در روش تبلیغات نشان میدهد که بیش از 50% از تبلیغات تصویری و متحرک در ذهن بیننده باقی میماند. این تقاضای مشتریان است که باعث میشود یک روش دوام پیدا کند یا برای همیشه نابود شود.
- تکنولوژیهای جدید نمایشگر ال ای دی خارجی
برای سالهای بسیاری، کاربران مجبور بودند به جای استفاده از یک صفحه نمایش خارجی در فضای باز، از دستگاههایی استفاده میکردند که واقعا برای کار در محیط داخلی طراحی شده بودند. اختراع صفحات نمایشگر ال ای دی تبلیغاتی خارجی، تحولی عظیم در این زمینه به حساب میآید.
امروزه تولید کنندگان صفحات نمایشگر ال ای دی بسیار مقاومی ساختهاند که در مقابل باد، باران، نور خورشید، رطوبت و حتی درجه حرارت بالا یا پایین بسیار مقاومند. بسیاری از این صفحات به گونهای طراحی شدهاند که در نور کم شب یا در نور شدید آفتاب نیز قابل مشاهده هستند.
انواع نمایشگر ال ای دی خارجی تبلیغاتی، یک ابداع نو و خوب برای بازار تبلیغات به حساب میآیند. این ابداع بسیار کاربردی و تاثیرگذار محسوب میشود و روز به روز با افزایش کاربرانش، به محبوبیتش اضافهتر میشود. این ابزار تبلیغاتی در اثرگذاری بر روی مخاطبان جادویی دارد که تا به حال هیچ یک از ابزار تبلیغاتی چنین تاثیری از خود بر جای نگذاشتهاند.