نقش گرافیک محیطی در تبلیغات محیطی
تبلیغات محیطی به عنوان شاخه ای از گرافیک محیطی نقش مهمی در ارتقای فرهنگ و اقتصاد جامعه ایفا می نماید. دنیای معاصر ما با سرعت بسیار زیادی به پیش میرود و محرک اصلی این سرعت تکنولوژی است. تکنولوژی، زندگی انسان را به سمت ساخت و تولید و تنوع در آنها رهنمون میسازد، بدین ترتیب نیاز به بازار عرضه و تقاضا به وجود میآید و از مهمترین ابزار دستیابی به چنین روابطی تبلیغات است و تبلیغات محیطی به عنوان زیرمجموعه گرافیک محیطی وظیفه انتقال پیامها را برعهده دارد و به کمک آن میتوان پیامهای آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، تجاری و سیاسی را به سهولت در معرض دید مردم قرار داد و رهنمونی جهت بهترزیستن و چگونه زیستن باشد.
تبلیغات محیطی شامل تابلوهای بزرگ تبلیغاتی (بیلبورد)، تابلوهای دیواری، تابلوهای آلومینیومی(جایگاه تبلیغاتی چهاروجهی و سهوجهی) تابلوهای گردان سهبعدی، تابلوهای ششوجهی، تابلوهای دیجیتال و بنرها، پوسترهای تبلیغاتی ایستگاههای اتوبوس و مترو، ترانزیت پوستر(تبلیغات داخل اتوبوس)، پانلهای دیواری همگی به عنوان تبلیغات محیط بیرونی و گرافیک محیطی شهر میتوانند به خوبی نقش تبلیغی در سطح شهر ایفا کنند.
کلیه نمایشگرهای ال ای دی تولیدی توسط شرکت ال ای دی پانل دارای بهترین کیفیت و دارای یک یا دو سال (بسته به نوع محصول) گارانتی بی قید و شرط تعویض قطعه در محل و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.
- تلویزیونهای شهری
- تابلو ال ای دی
- تابلوروان ، تلویزیون شهری
- فروش تلویزیون تبلیغاتی
- قیمت تلویزیون شهری
- تلویزیون شهری
- تابلو تبلیغاتی
- تابلوهای led