نمایشگرهای غول پیکر یا تلویزیون های شهری که داخل محیطهای سرپوشیده نصب و استفاده میشوند، نمایشگرهای شهری داخل سالن نامیده میشوند. این نمایشگرها را میتوان در محیطهایی همچون سالنهای ورزشی، سالن تئاتر، تالارها، فروشگاههای بزرگ، فرودگاهها، استخرها و ساختمانها نصب کرد. دنیای دیجیتالی امروز، کسب و کارها را وادار به استفاده از تبلغیات دیجیتالی کرده است. همین امر موجب شده است کسب و کارها، پیام خود را به بهترین شکل ممکن به دست مخاطب خود برسانند، و چه راهی بهتر از یک صفحه نمایش بزرگ و غول پیکر؟!
عوامل زیاد شدن تقاضا برای نمایشگرهای شهری داخل سالن
استفاده از نمایشگرهای شهری ال ای دی یک تجربه متفاوت، مهندسی شده با استفاده از مواد و امکانات جدید برای کسب و کارها به شمار میآید. دلایل خوبی وجود دارد که شما را برای استفاده از نمایشگرهای شهری مجاب میکند. این نمایشگرهای شهری تولید را افزایش و مشتری را آگاه میسازند. نمایشگرهای داخل سالن پیام هدف را در داخل فضاهای بسته به مخاطب میرسانند. کیفیت بالا در نمایش تصاویر ثابت و متحرک با هزینه بسیار کم، دو دلیل اصلی محبوب شدن این شیوه از تبلیغات در دنیای تبلیغات شده است.
- بازار نمایشگرهای شهری داخل سالن
شمال آمریکا نمایشگرهای شهری ال ای دی را راه اندازی کرد و آمارها نشان میدهد که مناطق اقیانوسیه و آسیا، این صنعت را روز به روز بیشتر توسعه میدهند. در حال حاضر کشورهای چین و هند نقش بسیار بسزایی در توسعه این صنعت دارند و بیشترین تقاضا مربوط به نمایشگرهای مخصوص به سالنهای کنفرانس میباشد.
- تفاوتهای اصلی بین نمایشگرهای شهری داخل سالن و خارج از سالن
تفاوت عمده و اصلی بین این دو نمایشگر این است که مساحت بین چند ده متر مربع تا چند صد متر مربع است. میزان روشنایی نمایشگر شهری داخل سالن نسبت به نمایشگر خارج سالن کمتر است اما روشنایی کافی برای نمایش با کیفیت تصاویر دارد. بر خلاف نمایشگرهای شهری خارج سالن، ضد آب نیست و در مقابل نور مستقیم خورشید و باد و باران نمیتواند مقاومت بالایی از خود نشان دهد، زیرا که برای محیطهای سرپوشیده تهیه شده است.
- شفافیت و روشنایی تصویر
تلویزیون های شهری داخل سالن بر اساس طراحی ال ای دی های به کار رفته در نمایشگر، تصاویر را با کیفیت و با وضوح بسیار بالا به نمایش میگذارند. کافیست یک کلیپ تبلیغاتی گیرا و مهیج تهیه کنید و آن را به نمایش بگذارید تا ببینید که چطور مخاطبین محو تماشای آن تصویر و یا ویدیو کلیپ میشوند.
- میدان دید
به دلیل کاربرد، میدان دید در صفحات نمایشگر خارج از سالن بسیار بیشتر از نمایشگرهای شهری داخل سالن است. یک صفحه نمایش خارج از سالن کنار اتوبان لازم است از چند صد متری و یا حتی مسافتی بیشتر، دیده شود و این در حالیست که یک صفحه نمایش داخل سالن، فقط کافیست میدان دید خوبی در حد مساحت همان سالن مورد استفاده به بیننده بدهد. بنابراین نیازی به تراکم پیکسل بسیار زیاد در صفحه نمایش خارجی نیست، زیرا که لازم است تصاویر از فواصل بسیار دور نیز دیده شود. اما در صفحات نمایشگر داخل سالنی لازم است تراکم پیکسل زیاد باشد.
- هزینه مواد اولیه
قیمت نمایشگرهای شهری بسیار متفاوت است و این تفاوت قیمت به دلیل مواد اولیه مصرف شده در ساخت این نمایشگرهاست. به هنگام قیمتگذاری، مواد دانه نور، فاصله نقطه دات صفحات ال ای دی بسیار اهمیت دارد. در صورت کوچکتر کردن دات پیچ، هزینه بالاتر خواهد رفت.
بر اساس تحقیقات بازاریابی شفافیت TMR، تا سالهای آینده با توجه به پیشرفت صنعت ال ای دی، هزینه بالا در تولید فناوری ال ای دی کاهش خواهد یافت، زیرا رقابت رو به رشد موجب پیشرفت و توسعه این صنعت و افزایش تولید خواهد شد. بنابراین هزینههای گزاف در این صنعت سقوط خواهد کرد.
- طراحی زیبا و انعطاف پذیر
تمام صنایع رو به پیشرفت هستند و صنعت تلویزیون های شهری نیز از این رقابت عقب نمانده است. طراحان، نمایشگرهای شهری انعطاف پذیری را طراحی کردهاند که حتی میتوان آنها را بر سطوح منحنی نصب کرد. طراحی زیبا و منحصر به فرد این نمایشگرها به نحویست که بدون نیاز به فن و کاملا بدون تولید سر و صدا میتوان آنها را در محیطهای بسته نصب و استفاده نمود و این مزیتها بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفتهاند و تقاضا به سرعت رو به پیشرفت است.
نمایشگرهای شهری در مقایسه با تبلیغات بنری و سایر تبلیغات، تاثیر بسیار بسزایی در نگاه اول بر روی مخاطب میگذارند و پیام را به صورت بسیار حرفهای به بیننده القا میکنند. پیام خود را به صورت حرفهای، از طریق شرکت ال ای دی پانل به مخاطبین خود برسانید. برای خرید و یا اجاره تلویزیون های شهری با متخصصین ما در تماس باشید.