تهران - خیابان ستار خان - روبروی برق الستوم- پلاک 754
02144299755
09124792213
  • led-panel-1.jpg
  • led-panel-6.jpg
  • led-panel.jpg

فروش تلویزیون شهری

اجاره تلویزیون شهری

فروش قطعات تابلو ال ای دی و تلویزیون شهری

تاریخچه تبلیغات

تاریخچه تبلیغات

۱تاjhماژو

آگهی‌نما، به تابلوی بزرگی گفته می‌شود که فضای مناسبی برای نصب آگهی را در اختیار دولت، صنعتگران و عرضه کنندگان کالا می‌گذارد. و در اصل به هر فضای خارجی که امکان نصب آگهی بر آن باشد اطلاق می‌شود. اما امروزه، بیشتر به معنای تابلوهای بسیار بزرگ و نورپردازی شده‌است که بر پایه‌های بلندی قرار گرفته و از فواصل دور قابل دیده شدن هستند.

 


امروزه آگهی‌نماها مجموعه‌ای از تصاویر بزرگ هستند، بعضی از آنها مضحک، بعضی کمی عجیب و غریب و گاهی کنایه آمیزند. ما به عنوان بیننده می‌توانیم دیدگاه‌های مختلفی نسبت به هر آگهی‌نما داشته باشیم اما این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که این تابلوها، نماد جریان دائمی و روان زندگی هستند.

پیشینه آگهی‌نما به اولین تمدن‌ها باز می‌گردد و ما در تاریخ مصر باستان به ستونهای سنگی اوبلیسک برمی‌خوریم که ستون‌هایی چهاروجهی با نوک هرمی شکل هستند و از سنگ یک‌تکه ساخته شده‌اند، این ستون‌ها نه تنها جنبه تزئینی داشته‌اند بلکه برای ترویج مذهب مصریان باستان به کار می‌رفته‌اند و بر روی آنها جملات مذهبی و دعاهای مختلف کنده کاری شده‌اند. همچنین اوبلیسک‌هایی وجود دارند که بر روی آن‌ها قوانین مهم کشوری نوشته شده‌اند و در معرض دید عموم قرار می‌گرفته‌اند. هرچند مطالب موجود بر این ستونها محدود به موارد مذهبی و سیاسی است، اما بدون شک در تعریف امروز از تبلیغات می‌گنجد.
نخستین قدم‌ها در مسیر تبلیغات در سال ۱۴۵۰، زمانی که یوهان گوتنبرگ Johannes Gutenberg ماشین چاپ قابل حمل را اختراع کرد، اولین بار تبلیغات در حاشیه جاده‌ها توسط بازرگانان و کسبه محلی آمریکایی به کار رفت. آنها علامت‌ها و تابلوهایی را بر دیوارها و نرده‌ها نقش می‌کردند یا پوسترهایی را بر روی تیرهای تلگراف، دیوارها و هر محل ممکن، نصب می‌کردند. در نیویورک در سال ۱۸۳۵، اولین پوستر بسیار بزرگ در فضای خارجی نصب شد. این پوستر ۱۵ متر مربعی، توسط چاپخانه جرد بل (Jared Bell) برای تبلیغ یک سیرک به چاپ رسید.
قرن بیستم و تحولات تبلیغاتی
در سال‌های ۱۹۰۰، در صنعت تبلیغات اتفاق بزرگی رخ داد. صنایع و شرکت‌های بزرگ برای تبلیغ کالاهای خود در بازرارهای داخلی، به استفادهٔ گسترده‌ای از بیلبورد پرداختند و تصاویر بزرگ و پرجلوه از خمیردندان و صابون گرفته تا انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها، بر روی بیلبوردها ظاهر شدند. در دوران جنگ، تبلیغات روی بیلبوردها، بر روی بسیج نیروها و دفاع از کشور و شعارهای وطن پرستانه متمرکز می‌شد و در دوران صلح، این تمرکز بر روی بهبود بخشیدن به شیوهٔ زندگی و تبلیغ برای آخرین دستاوردهای صنعتی بود.

وضعیت امروزی

با ظهور فناوری دیجیتال، تابلوهای دست‌نویس و نقاشی‌شده، جای خود را به تابلوهای دیجیتال و پیشرفته ای دادند که قابلیت این را دارند متون مورد نظر صاحب کالا را با بهترین کیفیت و تنوعی بالا به مشتری عرضه کنند و تجربه نشان داده که این نوع تبلیغات تاثیر به سزایی بر جذب مشتری دارد.تابلو های روان یا بهره گیری از قابلیت متحرک بودن نوشته های خود این امکان را به شما میدهند که با جلب نظر مشتری و جذب نگاه او حتی زمانی که در حال گذر از خیابان میباشد کالای خود را به او معرفی نمایید. شما میتوانید تصاویری پویا به مشتری ارائه دهید که علاوه بررساندن مفهوم مورد نظر و تبلیغ محصول شما مانند یک بیلبورد ثابت نباشد وقابلیت تغییر داشته باشد.
همچنین از ابتدایی‌ترین تمدنها تا به امروز، بشر از تابلوی آگهی در هر شکل و اندازه به امیدِ یافتن بازاری برای کالاهای مادی و معنوی خود سود جسته است و این کار موجب ارتقاء بسیاری از جنبه‌های زندگی شده‌است. آنها مبدل به یکی از محبوب‌ترین وسایل خبررسانی شده‌اند. بنا به گفتهٔ یکی از متخصصان، دلیل این محبوبیت یا به خاطر مخاطب فراوان و قیمت مناسب آن است یا به این دلیل که امروزه مردم بیشتر وقت خود را در خودروها و در حال تردد در خیابان‌ها می‌گذرانند، در هر صورت، تابلوهای آگهی، باقی خواهند ماند.
رساندن پیام در زمان کم، ارزش زیادی دارد. بخاطر همین موضوع نباید در تابلوهای تبلیغاتی از عناصر تصویری زیادی استفاده کرد، مخصوصا در بزرگراه‌ها و مکانهای شلوغ، چون کسی که سوار ماشین است تا بیاید مفهوم تابلو را در آن شلوغی درک کند، عبور کرده و رفته است.

کلیه نمایشگرهای ال ای دی تولیدی توسط شرکت ال ای دی پانل دارای بهترین کیفیت و دارای یک یا دو سال (بسته به نوع محصول) گارانتی بی قید و شرط تعویض قطعه در محل و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

 


۲-نوع led  به کار برده شده
۳-نحوه مونتاژ قطعات روی برد

بر خلاف تصور عام، هیچ ارتباطی بین کیفیت و درخشندگی یک ماژول و کد نوشته شده در پشت آن وجود ندارد.این کدها که اغلب به صورت ۷۰۱،۸۰۶،۸۰۱  هستند فقط و فقط نشان دهنده مدل طراحی برد ماژول می باشند ، در حالی که کیفیت و درخشندگی ماژول صرفا به برد آن مربوط نمی شود  بلکه به قطعاتی که تولید کننده ماژول نیز از آن ها استفاده کرده است هم مربوط می شود،در واقع شرکت های تولید کننده ماژول می توانند قطعاتی با کیفیت های متفاوت روی بردهای یکسان مونتاژ کنند.
وارد کننده های متنوعی در بازار هستند که می توانند از تولیدکنندگان معتبر و یا غیر معتبر ماژول های خود را تهیه کنند با توجه به این شرایط  برای انتخاب یک ماژول با کیفیت می بایست به اعتبار و تجربه شرکت وارد کننده اتکا نمود.
Static5

تابلو روان، تلویزیون شهری، تابلو ال ای دی، LED ، ماژول تابلو ، ماژول تابلو روان،آموزش تابلو ال ای دی، ساخت تابلو روان تلوزیون شهری، تلویزیونهای شهری آموزش تابلو روان ، اموزش تابلو led ، آموزش ساخت تابلو روان قاب تابلو ، دانلود، اموزش ساخت تابلو، تابلوروان ،تابلوی روان، تابلوهای روان، تابلوLED تابلوled، تابلوی led ،تلویزیون تبلیغاتی ساخت تلویزیون شهری ، ماژول تلویزیون شهری، تابلو روان led ، فروش تابلو روان