هزاران راه برای نمایش تبلیغات وجود دارد و روز به روز به این روشها نیز اضافه میشود. از جمله این روشها میتوان به تبلیغات بنری، تراکت، تبلیغات تلویزیونی، شبکه های اجتماعی، نمایشگرهای تبلیغاتی و غیره اشاره کرد. زمانی که برای تبلیغات محصول و یا خدمات خود دچار سردرگمی میشوید و نمیدانید چه راهی بهترین روش برای معرفی و ارائه محصول شماست، بهتر است از یک متخصص بازاریاب کمک بگیرید. بازاریاب گزینههای بسیار زیادی به شما ارائه میدهد و به شما کمک میکند تا بهترین راه برای ارائه محصول خود را انتخاب کنید.
پادکستها، تبلیغات رادیویی، اسپانسرها، اینفلوئنسرها، تبلیغات تلویزیونی، روزنامهها و مجلات، بیلبوردها، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی محتوایی، تراکت و بروشور، نمایشگرهای تبلیغاتی و غیره، همگی به منظور تبلیغ محصولات و یا خدمات در خدمت بشریت درآمدهاند. بسته به نوع محصول یا خدمات، میتوان یک یا چند گزینه را انتخاب و به هدف اصلی که همان فروش است، دست یافت!
برای مثال، اگر فردی تصمیم بگیرد، ویدیوهای آموزشی تهیه و توزیع نماید، تراکت پخش کردن و یا ایمیل مارکتینگ، گزینه مناسبی برای تبلیغ نیست. این فرد باید از روشهای بصری همچون تبلیغات تلویزیونی، نمایشگرهای تبلیغاتی و تلویزیونهای خیابانی استفاده کند و پیام خود را به صورت بصری به مخاطب برساند.
اگر یک صاحب کسب و کار، تولید کننده کود شیمیایی باشد، لازم نیست ویدیو تولید کند، بلکه با چند عکس با کیفیت، تهیه تراکت، ایمیل مارکتینگ و حتی بیلبورد نیز میتواند پیام خود را به مخاطب ارسال کند.
تبلیغاتی اثر ماندگار از خود برجای خواهند گذاشت که ذهن مخاطب را درگیر کنند. تبلیغات بصری بیشترین تاثیر را بر ذهن مخاطب دارند، زیرا علاوه بر چشم، ذهن و گوش آنان نیز درگیر خواهد شد. بنابراین نمایشگرهای تبلیغاتی بهترین گزینه برای تبلیغات در دنیای شلوغ امروز هستند. از آنجا که مخاطب نمایشگرهای تبلیغاتی هر فردی میتواند باشد و و در معرض دید همگان، از پیر و جوان، کودک و بزرگسال قرار میگیرد، میتواند نقش بسیار موثر و بسزایی در فروش محصول صنعت مورد نظر داشته باشد.
چرا نمایشگرهای تبلیغاتی؟
- مخاطب همگانی
برخلاف بسیاری از روشهای تبلیغاتی مانن ایمیل مارکتینگ و یا تبلیغات پیامکی، که یک بازار و خاطب خاص را مورد هدف قرار میگیرند و پیام را به آنها ارسال میکنند، همانطور که اشاره شد، نمایشگرهای تبلیغاتی، همه اغشار و همه سنین و جنسیتها را مورد هدف قرار میدهد. کافیست کسب و کارها یک کلیپ تبلیغاتی تاثیرگذار بسازند و بر روی تلویزیونهای شهری در معرض دید همگان قرار دهند. این نوع تبلیغات ناخواسته است و ناخودآگاه علاوه بر مشتریان بالقوه، کسب و کارها میتوانند مخاطبین دیگری نیز به خود جذب و به هدف خود برسند. بنابراین نمایشگرهای تبلیغاتی حجم وسیعی از مخاطبین را در اختیار شما قرار میدهند.
- ابعاد مختلف
یکی از بزرگترین و بهترین خصوصیات تبلیغات در نمایشگرهای تبلیغاتی این است که شما به راحتی میتوانید بر اساس محل مورد نظر خود، ابعاد تلویزیون شهری را انتخاب و نصب نمایید. بسته به نیاز میتوان ابعاد خاصی تعریف کرده و برای مصارف درون سالنی و یا فضاهای باز و آزاد، نمایشگرها را ساخت. نمایشگرهای تبلیغاتی باید ویژگی ابعاد مختلف را داشته باشند، زیرا ابعاد یک نمایشگر تبلیغاتی نصب شده در کنار یک اتوبان با یک نمایشگر تبلیغاتی در یک مجتمع تجاری باید متفاوت باشد.
- امکانات سازگار
نمایشگرهای تبلیغاتی بر دو نوع indoor و outdoor برای نصب درون سالنی و بیرون از سالن (در فضاهای باز) میباشند. امکاناتی که بر روی این نمایشگرها نصب شده است، موجب میشود تا بر اساس مکانی که نصب میشوند، مقاومت بالایی داشته و دوام بسیار طولانی به همراه داشته باشند.
با استفاده از این نمایشگرها میتوان پیامهای تبلیغاتی تصویری متحرک و غیر متحرک، فیلم و کلیپ را در معرض دید عموم قرار داد.
نمایشگرهای تبلیغاتی ال ای دی پانل
خصوصیات نمایشگرهای تبلیغاتی گروه ال ای دی پانل به شرح زیر میباشد:
- قاب فلزی با رنگ الکترواستاتیک کورهای، مقاوم در برابر محیطهای مرطوب و بارانی، مقاوم در برابر نور مستقیم آفتاب
- 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور
- پشتیبانی 24 ساعته
- گواهی کنترل کیفیت و استاندارد 65 ip در خصوص الویزیون های شهری و سایر محصولات
- ارائه مشاوره رایگان در خرید هرگونه محصول
امروزه با رقابت بسیار عمیقی که در میان کسب و کارها وجود دارد، موفقیت از آن کسیست که پیام خود را در ذهن مخاطب جاودانه کند و چه راهی بهتر از استفاده از نمایشگرهای تبلیغاتی؟! کافیست یک کلیپ تبلیغاتی جذاب تهیه کرده، برای اجاره و یا خرید نمایشگرهای تبلیغاتی با گروه ال ای دی پانل تماس بگیرید.